BEN ÖLÜRSEM...alıntı

____ BEN ÖLÜRSEM____

Bir gün ben ölürsem
Yüreğime sevgi
Gözlerime Güneş
Toprağıma çiçekler ekin renk renk
Bir de ; KIZIMIN Gülüşünü Serpin Mezarımın Üstüne,
Kokusunu çekeyim içime her sabah

Bir gün ben ölürsem
Bütün ağrılarımla bırakın bedenimi toprağa
Çevirip Güneş'e yüzümü
Suyun ağladığı bir çeşme başında
Sevgiden, düşten, şiirden bir mezar yapın

Bir gün ben ölürsem
Mezarıma Gül'ler bırakın
Turna'lar selam getirsin uzak diyarlardan
Selam götürsün uzak diyarlara
Rüzgar nasıl inlerse dalında ağaçların
Nasıl çırpınırsa bir Yıldız düştüğünde boşluğa
Bir Duman gibi kaybolup gitti deyin

Bir gün ben ölürsem
Derin Nehir'lerde yıkayın beni
Akan sularda, yağan Yağmur'larda
Bir çiçeğin kokusuna gizleyip Yetim ruhumu
Nazlı bir çocuğun gülüşüne karın
Rüzgar acılara vursun
Acılar gönlümün Karanfil'lerine
Beceremedi ne yaşamayı,
Ne de gülmeyi deyin...

Nisan Yağmur'ları düşsün üzerime,
Her Sonbahar bir Çınar,
Yaprağını döksün üstüme,
Bir çiçek, boyun büksün,
Bir Pınar çağlayıp gitsin YANI BAŞIMDA...

Bir gün ben ölürsem
Yıldızlara Saklayın GÖZYAŞIMI,
En Güçlü halimle,HATIRLAYIN beni
Üzerime; Şiir SERPİN,
Gözlerime ; Yağmur...

Bir gün ben ölürsem
Gerçekleşmeyen hayallerimle gömün beni
Özlemlerimle, yüreğimdeki ACIYLA,
Bilirim yoktur dili Derin ACILARIN,
En ACIYAN yerimden öpsün deli rüzgarlar,
Ve öylece BIRAKIN beni Toprağa,

BENDEKİLERLE________________ BERABER...!

Yorumlar

Popüler Yayınlar