Ey HAYAT..

Ey HAYAT..

Ertelenmiş bir SEVGİ,
Ve.. 
Sımsıcak KAVUŞMALAR borçlusun bana..

Hiç bir zaman; KARŞI çıkmadım sana,
Yürekleri SARARMIŞ insanların içinden,
Yaşayabildiğim ACILAR kadar var oldum..

YAŞAYAMADIKLARIMI' da yaşatacaksın biliyorum..
Ama HAYKIRABİLMEK bir uçurumun kenarında,
KAHRETMEK yaralı bir YALNIZLIĞA,
İşte senin FARKINDA OLMADAN yarattığın eser..

Denizi MAVİ olarak görmüştüm ilk kez..
Martıları BEYAZ olarak hatırlıyorum..

Oysa;
Sevdiğim o ADAM, kayıtlardan silindiğinden beri;
Ne DENİZ mavi,
Ne martılar BEYAZ..

Ve YÜREĞİM..
ve ellerim..
ve gece..
ve…..........................

Hep BURUK gülüşmelerde kaldı,
Bana İNAT tüm yaşadıklarım..

BAHAR' da üşüyüp, HÜZNE sarıldıysam,
GÜNEŞ' e inattır beslediğim KARDELEN..

Anlasana;

Ertelenmiş bir SEVGİ,
Ertelenmiş bir GÜLÜŞ,
Rengarenk ÇİÇEK' lerle süslenmiş,
Ertelenmiş bir BAHAR borçlusun bana..!

Yorumlar

Popüler Yayınlar