Bana Müsade

Gizli tuttugun yüreginde sesizce ağlar sevgim eller seviyorum derken sen bana can neden söylemezsin? üc günlük ömrüm neyi beklersin yoruldum gitmeliyim birtanem bana müsade. Ne hüzün dolu gözlerim ne gam yüklü yüreğim nede hasret dolu günlerim dokunmuyor sana cektiklerim oysa bilmezsin ben ugruna öldüm. ama onursuz olamam gitmeliyim birtanem bana müsade. Dondu ellerim ellerinde dondum dizlerinde sevgim son nefesini vermekte gitmeliyim birtanem bana müsade. Yağsa da karlar üstüne gömsen de bir avuc topraga gizlesend e yüreğinde ağlar sesizce isyan etmez ama onursuz olamaz gitmeliyim birtanem bana müsade. Benim sevgim gümbür gümbür biraz saf biraz da fazla beyaz ama gurursuz degil birgün sevgin utanarak eğilecek sevgimin önünde ama bugün gitmeliyim birtanem bana müsade. Ilknur Senkbeil

Yorumlar

Popüler Yayınlar